ДОСТАВКА

Направените онлайн поръчки в електронния магазин www.salvita.bg се доставят до вас чрез куриерска фирма Спиди АД. Моля, запознайте се с Общите условия за доставка на Спиди АД.

Салвита България извършва доставки само на територията на Република България. Постъпилите в онлайн магазина поръчки се обработват в срок до 2 работни дни, след което се транспортират съгласно условията и срокове на доставка на куриерска фирма Спиди АД, в зависимост от зоната на населеното място. Доставчикът запазва правото си, без предизвестие да удължи срока на доставката до 7 работни дни.

При липса на складова наличност от заявената стока  Доставчикът информира Потребителя по телефона, чрез SMS, чрез Viber или чрез предоставения при заявката имейл.

Съгласно условията на куриерска фирма Спиди, Потребителят може да избира между 2 вида доставки:

– Доставка до офис на Спиди: 6.50 лв (важи за пратки до 3 кг.)
– Доставка до посочен адрес: 7.90 лв. (важи за пратки до 3 кг.)
**Доставката на пратки над 3 кг е съгласно актуалните тарифи на куриера.

Ако при експедиране на стоката, поради особености на опаковката се окаже, че има разлика между обявената при поръчката цена на доставка и реално дължимата, ние ще ви уведомим предварително, за да получим вашето одобрение.

При избор  на доставка До офис на Speedy, Потребителят  разполага със срок от 5 работни дни, от датата на доставка, в които да приеме своята поръчка. След изтичането на този срок, поръчката се анулира и стоката се връща обратно на Доставчика.

Съгласно обявените Общи условия за ползване на електронен магазин www.salvita.bg, куриерската услуга при отказ от получаване на стоката и връщане е за сметка на Потребителя.

Всички доставки достигат до вас с опция за преглед, преди заплащане.

За повече подробности, моля запознайте се с нашите Общите условия.

ВРЪЩАНЕ

Потребителят има право да върне закупена от онлайн магазина стока в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето посочено от него лице, ако стоката отговаря на следните условия: 

  • не е ползвана;
  • няма механични повреди;
  • e с оригиналната си опаковка и има търговски вид;
  • e придружена от приложената гаранционна карта, съпътстващите я документи и аксесоари.

При желание за отказ от договора Потребителят следва да уведоми Доставчика за това с писмено съобщение изпратено на имейл contact@salvita.bg, което включва попълнен Формуляр за връщане на стока или посредством други, предвидените в Закона за защита на потребителите способи. След получаване на Формуляра за упражняване правото на отказ при онлайн покупки, Доставчикът се задължава да изпрати писмено потвърждение за полученото решение на потребителя да се откаже от договора.

Доставчикът се задължава да възстанови заплатената за стоката сума, бeз paзxoдитe зa дocтaвĸa, бeз нeoпpaвдaнo зaбaвянe и във вcичĸи cлyчaи нe пo-ĸъcнo oт 14 paбoтни дни, cчитaнo oт дaтaтa, на която е бил уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора. Bъзcтaнoвявaнeтo нa заплатената за стоката сума ce извъpшвa caмo пo бaнĸoв път.

При установяването на дефект след изтичането на 14-дневния срок и преди изтичането на гаранционния срок, Потребителят може да даде стоката за ремонт съгласно гаранционните условия на съответната стока. 

При отказ от получаване на стоката, стойността на куриерската услуга за връщане на стоката е за сметка на Потребителя.

Изтегли Формуляр за връщане