ДОСТАВКА

Направените онлайн поръчки в електронния магазин www.salvita.bg се доставят до вас чрез куриерска фирма Еконт Експрес ЕООД или Интерлогистика ЕООД. Моля, запознайте се с Общите условия за доставка на Еконт и на Интерлогистика на техния уебсайт. Извършваме доставка до всяко населено място в страната.

ЦЕНА ЗА ДОСТАВКА
– до офис на Еконт: 6,50 лв (до 1 кг)
– до адрес на клиента: 7,90 лв (до 1 кг)

ОБРАБОТКА И ИЗПРАЩАНЕ
– до офис на Еконт, постъпили
ДО 16:30 ч.
в същия ден.
– до офис на Еконт, постъпили
СЛЕД 16:30 ч.
на следващия работен ден.

– до адрес на клиента, постъпили
ДО 12:00 ч.
в същия ден.
– до адрес на клиента,  постъпили
СЛЕД 12:00 ч.
на следващия работен ден.

Поръчки, постъпили през почивните дни, се изпълняват в първия възможен работен ден.

Посочените цени са за поръчки до 1 кг. За поръчки над 1 кг., цената на доставката е съгласно тарифата на куриера. За повече информация, моля свържете се с нас на тел. 0876 76 99 39 или ни пишете на contact@salvita.bg.

Ако при подготвяне на товарителница за изпращане на поръчката, се окаже, че има разлика между обявената при поръчката цена на доставка и реално дължимата, ние ще ви уведомим предварително, за да получим вашето одобрение. В този случай, Вашата поръчка ще бъде обработена и предадена на куриер, само след получаване на изрично съгласие от ваша страна за сумата на доставката. При получено устно одобрение ще Ви изпратим и-мейл с актуализираната информация.

Съгласно Общите условия за ползване на електронен магазин www.salvita.bg, при отказ от получаване на стоката и връщане на поръчаните артикули, куриерската такса дължима за връщането на пратката, е за сметка на Потребителя.

Всички доставки достигат до вас с опция за преглед преди заплащане. Моля, при нарушена опаковка или цялост на пратката НЕЗАБАВНО да направите рекламация на куриера и ни се обадете, за да може да предприемем необходимите действия..

ВРЪЩАНЕ

Потребителят има право да върне закупена от онлайн магазина стока в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето посочено от него лице, ако стоката отговаря на следните условия: 

  • не е ползвана;
  • няма механични повреди;
  • e с оригиналната си опаковка и има търговски вид;
  • e придружена от приложената гаранционна карта, съпътстващите я документи и аксесоари.

При желание за отказ от договора Потребителят следва да уведоми Доставчика за това с писмено съобщение изпратено на имейл contact@salvita.bg, което включва попълнен Формуляр за връщане на стока или посредством други, предвидените в Закона за защита на потребителите способи. След получаване на Формуляра за упражняване правото на отказ при онлайн покупки, Доставчикът се задължава да изпрати писмено потвърждение за полученото решение на потребителя да се откаже от договора.

Доставчикът се задължава да възстанови заплатената за стоката сума, бeз paзxoдитe зa дocтaвĸa, бeз нeoпpaвдaнo зaбaвянe и във вcичĸи cлyчaи нe пo-ĸъcнo oт 14 paбoтни дни, cчитaнo oт дaтaтa, на която е бил уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора. Bъзcтaнoвявaнeтo нa заплатената за стоката сума ce извъpшвa caмo пo бaнĸoв път.

При установяването на дефект след изтичането на 14-дневния срок и преди изтичането на гаранционния срок, Потребителят може да даде стоката за ремонт съгласно гаранционните условия на съответната стока. 

Всички куриерски такси свързани с връщането на закупените артикули са за сметка на Потребителя.

Изтегли Формуляр за връщане